Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace prezentačního zařízení s Raspberry Pi
Beránek, Ondřej ; Kovář, Jiří (oponent) ; Andrš, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a následnou implementací prezentačního zařízení založeného na platformě Raspberry Pi s využitím svobodného softwaru. Teoretická část práce je věnována analýze komerčních řešení, specifikaci požadavků, testování volně dostupných operačních systémů a zhodnocení jejich vhodnosti k danému účelu. Praktická část práce se zabývá implementací prezentačního zařízení s využitím nejvhodnějšího systému a otestování finálního řešení. Cílem práce je vytvoření bezúdržbového prezentačního zařízení s jednoduchou vzdálenou správou.
Elektronická informační tabule LCD
Chmelař, Petr ; Franek, Lešek (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá průzkumem trhu s informačními tabulemi a kiosky a následným návrhem koncepce nového systému, jeho hardwarové části a softwarového vybavení. Cílem této práce je na základě průzkumu trhu vytvořit koncept systému elektronické tabule na základě kterého je vytvořen reálný systém. Koncept systému popisuje princip fungování samotné informační tabule, způsob jejího ovládání a správy samotného systému. Návrh hardwarové části systému se zabývá výběrem vhodného zařízení pro realizaci softwarové části systému a návrhem řídících a signalizačních prvků pro komunikaci s uživatelem systému. Návrh softwaru spočívá ve vytvoření softwarového vybavení na základě stanovené koncepce.
Jak moderní technologie proměňují retail a interakci se zákazníkem
Korb, Kryštof ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Práce se zabývá vlivem digitálních technologií na retail ve vztahu ke koncovému zákaz- níkovi: jak proměňuje jeho komunikaci a interakci s obchodníkem nebo celý nákupní proces. Nejprve je stručně shrnuta historie retailu až po nástup e-commerce a současná globální situace i situace v ČR. Poté jsou na dvou typických nákupních procesech v kamenném obchodě a e-shopu prezentovány aspekty, které jsou pro oba tyto jednotlivé procesy specifické. Jádrem práce je určení klíčových trendů, které jsou vysvětleny, doplněny o popis techno- logií a prezentovány na konkrétních příkladech již existujících řešení. Mezi tyto trendy patří různé způsoby předání zboží (doručení, vyzvednutí nebo několik samoobslužných modelů), personalizace a customizace, digital signage a proximity marketing, komuni- kace v přirozeném jazyce, virtuální a rozšířená realita nebo robotizace. Cílem práce je nastínit směr, jak se bude retail dále vyvíjet a jaké kroky budou muset ob- chodníci učinit, aby zůstali konkurenceschopní. Práce proto syntetizuje aspekty s trendy, na kterých ukazuje, jak se za pomoci technologií jednotlivé trendy snaží problematické jevy řešit. Samotný závěr obsahuje zobecněnou představu, jak bude retail v budoucnosti vypadat, zejména pak určení dvou základních konceptů retailu budoucnosti: utilitárního a zážitkového.
Implementace prezentačního zařízení s Raspberry Pi
Beránek, Ondřej ; Kovář, Jiří (oponent) ; Andrš, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a následnou implementací prezentačního zařízení založeného na platformě Raspberry Pi s využitím svobodného softwaru. Teoretická část práce je věnována analýze komerčních řešení, specifikaci požadavků, testování volně dostupných operačních systémů a zhodnocení jejich vhodnosti k danému účelu. Praktická část práce se zabývá implementací prezentačního zařízení s využitím nejvhodnějšího systému a otestování finálního řešení. Cílem práce je vytvoření bezúdržbového prezentačního zařízení s jednoduchou vzdálenou správou.
Elektronická informační tabule LCD
Chmelař, Petr ; Franek, Lešek (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá průzkumem trhu s informačními tabulemi a kiosky a následným návrhem koncepce nového systému, jeho hardwarové části a softwarového vybavení. Cílem této práce je na základě průzkumu trhu vytvořit koncept systému elektronické tabule na základě kterého je vytvořen reálný systém. Koncept systému popisuje princip fungování samotné informační tabule, způsob jejího ovládání a správy samotného systému. Návrh hardwarové části systému se zabývá výběrem vhodného zařízení pro realizaci softwarové části systému a návrhem řídících a signalizačních prvků pro komunikaci s uživatelem systému. Návrh softwaru spočívá ve vytvoření softwarového vybavení na základě stanovené koncepce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.